9 پروژه عمرانی شاخص شهرداری در شهر گلستان فعال است.

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹

شهردار گلستان از اجرای چندین پروژه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ترافیکی و زیرساختی در سطح شهر گلستان با اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر قاسمیان در این خصوص گفت:  چندین پروژه عمرانی در سطح شهر گلستان در حال اجراست که با تکمیل و بهره برداری از این طرحها بتوانیم گام مهمی در جهت رفاه حال شهروندان و زیرساخت های شهری برداریم.

مدیریت شهری گلستان یادآور شد: پروژه های شهرداری گلستان با توجه به نیاز های شهری با پیشرفت قابل توجهی همراه است که می توان به احداث خانه کشتی، کتابخانه عمومی در محله گلستان(کاملیا)، پروژه بزرگ هدایت آبهای سطحی شهر، احداث اولین سرای محله شهر واقع در شهرک امام حسین(ع) و تعریض و برداشت لاین کندور جاده ساوه (حدفاصل خیابان سبزدشت تا امیرکبیر) و احداث بلوار در انتهای خیابان پرفسور هشترودی که هم اکنون در حال اجرا و با پیشرفت مطلوبی همراه است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در ساله گذشته معابری که در بارندگی‌ها دچار آبگرفتگی می شد توسط کارشناسنان فنی و عمرانی شهرداری شناسنایی گردید و اصلاح آن با اجرای تعویض جداول فرسوده لکه گیری و روکش آسفالت، خشکه چینی و پیاده رو سازی اجرا و در حال بهره برداری است.

نمایش ادامه آرشیو