خدمات مطلوب به شهروان با اجرای آسفالت و جدول گذاری در معابر سطح شهر

یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹

شهردار گلستان: عملیات اجرایی و عمرانی در خیابان پر تردد شهر گلستان آغاز شده و بعد از اصلاح جداول و همسطح سازی و ساماندهی وضعیت پیاده روها، لکه گیری این خیابانها نیز به مرور زمان نوسازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر قاسمیان شهردار گلستان یادآور شد: پس از درخواست اهالی و کارخانه داران این محله از مدیریت شهری گلستان، عملیات عمرانی و ساماندهی با اجرای جدول گذاری و لکه گیر آسفالت شروع شد، که رضایت شهروندان را در پی داشته است.

وی ادامه داد: این خیابان به دلیل تردد ماشین آلات سنگین سالیانه نیازمنده ترمیم آسفالت است که توسط شهرداری به متراژ: جدول گذاری: 1000 متر طول در دوطرف و لکه گیری و آسفالت: 1200 متر مربع در حال مرمت و ساماندهی است.

قاسمیان افزود: با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، جدول گذاری گسترده معابر سطح شهر گلستان از جمله: گلهای یکم و کوچه های طلوع 1 و 2، خیابان ده متری اول، خیابان ایران پاک، کوچه های ابوذر 1 و 2 به طول 200 متر، کوچه فجر ششم، کوچه الهیاری و ... هم اکنون در حال انجام و برخی نیز تکمیل شده است.

نمایش ادامه آرشیو