دیدار مهندس کاویانی و اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار شهرستان بهارستان

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵

به مناسبت هفته دولت و تجلیل از زحمات دولتمردان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با فرماندار بهارستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در این دیدار که به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداری بهارستان برگزار شد دکتر  سلیمان پور فرماندار بهارستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ما باید نسبت به تعهداتی که به مردم، شهدا و انقلاب داریم، عمل نمائیم تا از این طریق به رأی و خواسته های مردم احترام بگذاریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه دیدگاههای متفاوت همیشه وجود داشته است، افزود: علی رغم این تفاوتها باید در یک مسیر حرکت کنیم،دست به دست هم دهیم و به همدیگر کمک نمائیم تا در خدمت به مردم که ولی نعمتان ما هستند، موفق باشیم.

وی کار برای کسب رضای مردم و خداوند متعال را مهم توصیف کرد و عنوان نمود: کاری که برای مردم باشد، آرامش را  بر جامعه حکم فرما می کند.

فرماندار بهارستان ضمن تشکر از همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر گلستان خاطر نشان ساخت: همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار گلستان ستودنی است و این امر باعث پیشرفت شهر بویژه پروژه های عمرانی می گردد.

مهندس کاویانی شهردار گلستان نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان بیان داشت: گرامیداشت هفته دولت بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از زحمات دولتمردان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

شهردار گلستان در ادامه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر حلقه اتصال مردم و مسئولان است که هم به پیگیری خواسته های مردمی می پردازد و هم بازوی قابل اتکایی برای پیشبرد اهداف اجرایی در کنار نهادها و دستگاه های دولتی به حساب می آید.

وي در پایان جلسه افزود: اميد داريم  با مساعدت فرماندار محترم و تعامل و همکاری مدیریت شهری بتوانیم در خدمت مضاعف به مردم توفیق حاصل نمائیم.

 

نمایش ادامه آرشیو