رسیدگی به در خواست 27 نفر از شهروندان در هفتمین جلسه ملاقات غیرحضوری

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

شهردار گلستان در هفتمین ملاقات عمومی خود که به صورت غیرحضوری برگزار شد، درخواست 27 نفر از شهروندان را جهت رفع مشکلات به صورت تلفنی رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در راستای لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پرهیز از ملاقات های حضوری، ملاقات عمومی شهردار گلستان این هفته نیز به صورت تلفنی برگزار و دستورات و راهنمایی های لازم ا جهت تسریع در انجام درخواست های مطروحه صادر شد.
حمید قاسمیان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان افزود: باتوجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و تأکید کارشناسان به کاهش تردد در بیرون از خانه، برگزاری دیدارهای مردمی و عمومی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد تا سفرهای غیرضروری درون شهری کاهش یابد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تعامل و درک متقابل شهرداری و شهروندان خاطر نشان کرد: بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری تمامی تلاش خود را جهت خدمت رسانی ارزنده به شهروندان عزیز به کار می گیریم تا رضایت ایشان از مدیریت شهری را جلب نماییم.
در هفتمین جلسه شهردار گلستان به درخواست 27 نفر از شهروندان که از قبل نسبت به أخذ نوبت ملاقات اقدام کرده بودند، رسیدگی و تصمیمات لازم با ارجاع به واحدهای ذیربط اتخاذ گردید.
گفتنی است شهروندان محترم می توانند با مراجعه به اداره روابط عمومی شهرداری نسبت به دریافت وقت ملاقات با شهردار اقدام نمایند.

نمایش ادامه آرشیو