آغاز بکار شهرداری منطقه 2 گلستان

یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹

شهرداری منطقه 2 گلستان با هدف تمرکز زدایی، تقسیم وظایف و کاهش زمان رسیدگی به درخواست های مردمی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان در مراسم معارفه سرپرست شهرداری منطقه 2، هدف از راه اندازی مناطق شهرداری را تمرکز زدایی، تقسیم وظایف، تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به در خواست های مردمی عنوان کرد و گفت: این منطقه آماده خدمات رسانی به شهروندان ساکن در محلات الهیه، باغ مهندس، سلطان آباد بالا، شهرک امام حسین (ع)، قلعه میر و قسمت غربی بلوار شهید همدانی است.

شهردار گلستان ادامه داد: بر اساس طرح تفصیلی مصوب، منطقه بندی یکی از الزامات توسعه شهر همه جانبه شهر است تا محلات مختلف شهر با رویکرد عدالت محور از امکانات و خدمات شهری برخوردار گردند.

وی از عزم جدی مدیریت شهری بر ارتقای امکانات و سرانه های مختلف شهری در شهر پرده برداشت و اظهار امیدواری نمود: با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر، تدبیر مدیران و تلاش کارکنان شهرداری، این شهرداری بر مدار توسعه و پیشرفت مداوم قرار بگیرد.

قاسمیان در تشریح اقدامات و برنامه های شهرداری خاطرنشان ساخت: چندین پروژه مهم و زیرساختی هم اکنون در حال اجراست که می توان به احداث خانه تخصصی کشتی، تکمیل کمربندی شمالی، فاز دوم هدایت آبهای سطحی و سرای محله شهرک امام حسین (ع) اشاره کرد.

در این مراسم از زحمات یعقوب حسنی سرپرست سابق شهرداری ناحیه 1 تجلیل و اسفندیار ترابی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 2 معارفه شد.

نمایش ادامه آرشیو