بازدید مدیریت شهری گلستان از پروژه های ساماندهی گسترده معابر

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹

عصر امروز دکتر قاسمیان به همراه آقایان نعمت آقامحمدی، قاسم علیزاده و سمیع الله نظری از اعضای شورای اسلامی شهر از محلات مختلف شهر بازدید و بر ساماندهی معابر این محلات بویژه در بافت فرسوده تأکید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ نظارت مستمر از سطح شهر جهت ارزیابی مشکلات محلات مختلف و پروژه های عمرانی در حال اجرا جزو برنامه های مستمر و دائمی مدیریت شهری گلستان می باشد که در زمانهای مختلف انجام می شود.
در همین راستا،  دکتر قاسمیان شهردار گلستان به همراه آقایان نعمت آقامحمدی، قاسم علیزاده و سمیع الله نظری از اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه ساماندهی گسترده معابر بازدید و در جریان آخرین وضعیت پروژه ها قرار گرفتند.
خیابان و محله صنعتی و کارگاهی امیرکبیر و خیابانهای شهید کاوه 1 و 2 اولین محلی بود که در بازدید از آنجا بر انجام سریع آسفالت مکانیزه آن تأکید شد تا گامی مهم در عمل به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1399 به «جهش تولید» برداشته شود.
در ادامه از پروژه اتصال محله الهیه با خیابان پروفسور هشترودی بازدید شد و نحوه ادامه اجرا و مشکلات پیش روی آن مورد بررسی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان قرار گرفت.
بررسی مشکلات و ارزیابی پروژه ها در محله سلطان آباد نیز جریان یافته و بازدیدکنندگان بر نحوه اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت گسترده کوچه 14 معصوم (ع) که 150 تن آسفالت در آن به کار خواهد رفت، نظارت و نظرات خود را بیان کردند.

نمایش ادامه آرشیو