تقدیر استاندار تهران از عملکرد شهرداری گلستان در مبارزه با کرونا

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان:در ایام اوج شیوع ویروس کرونا شهرداری گلستان با انجام اقدامات متعدد و متنوع از قبیل ضدعفونی مستمر و شبانه روزی معابر سطح شهر، پلمپ صنوف متخلف، تعطیلی بازارهای دائمی و روز، راه اندازی نقاهتگاه 70 تختخوابی شهرستان بهارستان و.... روزهای خوشی را پشت سر گذاشت که نتیجه آن تقدیر دکتر محسنی بندپی از اقدامات ضدکرونایی شهرداری بود.
در لوح سپاس استاندار تهران به حمید قاسمیان شهردار گلستان آمده است: این روزها که مدافعان سلامت در خط مقدم با ویروس کرونا لباس رزم بر تن کرده اند و از جان مایه گذاشته اند پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری ها همراستا و در مشارکتی بی نظیر با کادر درمان برای حفظ و حراست سلامت شهروندان و کاستن از دغدغه های آنان فداکاری را سرلوحه کار خود قرار داده و با انجام به موقع دستورالعمل های اجرایی و ضد عفونی کردن مستمر فضاهای شهرها برای مجموعه مدیریت شهری استان تهران با توجه به شرایط خاص آن، افتخاری ارزشمند و ستودنی را رقم زده اند.
بدینوسیله از تلاش  و زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران آن مجموعه به خصوص  خدمات شهری، فضای سبز و کارکنان آتش نشانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تقدیر و تشکر می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو