برگزاری اولین دیدار مردمی شهردار گلستان

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

اولین جلسه ملاقات مردمی و چهره به چهره دکتر قاسمیان با حضور 54 نفر از شهروندان محترم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهردار گلستان؛ دکتر قاسمیان شهردار گلستان در اولين ديدار مردمی كه با حضور 54 نفر از شهروندان برگزار گرديد، معاونین، مدیران مناطق، سازمان های وابسته شهرداری و مسئولین واحدها را به رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردم در اسرع وقت توصیه کرده و افزود: مديران و مسئولان اجرايی يادشان باشد كه شهروندان ولی نعمت شهرداری گلستان هستند و درخواست ایشان باید در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
شهردار گلستان با بيان اينکه ارتباط مستقيم مردم با مديريت شهري حق مردم است، افزود: پايه کار مديريت شهري در ارتباط  مستقیم و انس و همدلی با مردم است  و تشريح ، بررسي مشکلات شهري و آگاهي از مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترين راه رفع مشکلات می باشد.
وی ضمن تشکر از شهروندان که با صبر و تحمل در ملاقات های عمومی حاضر شده و مشکلات و خواسته هاي خود را مطرح می کنند، گفت: باتوجه به توسعه شهر گلستان و افزایش ساخت و سازهای شهری، بیشترین مطالبه شهروندان درخصوص مشکلات عوارض، گواهی پایانکار، ساماندهی معابر، تقسیط و... است که مربوط به حوزه های شهرسازی، درآمد و عمران  می شود.
جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است که صبح روز های سه شنبه هر هفته در سالن جلسات شهرداری گلستان برگزار می شود و شهروندان محترم می توانند با مراجعه روزانه به اداره روابط عمومی شهرداری نسبت به أخذ و تنظیم وقت ملاقات عمومی اقدام نمایند.

نمایش ادامه آرشیو