دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با خانواده معزز شهیدان سعیدی، اتابکی و نایبی

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

دکتر قاسمیان شهردار و محسن بیگدلی رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در منزل شهیدان سعیدی، اتابکی و نایبی ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، از زحمات و ایثارگری های خانواده ایشان قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در این دیدار که محمدی رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشت، دکتر قاسمیان شهردار و محسن بیگدلی رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در منزل خانواده این شهدای والامقام با مادر شهیدان علی و محمد سعیدی، همسر شهید محمود اتابکی و مادر شهید مصطفی نایبی دیدار و از زحمات و ایثارگری های ایشان تجلیل کردند.
دکتر قاسمیان دیدار با خانواده‏های معظم شهدا را عاملی روحیه‎بخش عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا توفیق بزرگی است و می‎توان از این طریق از صبوری و ایثارگری این عزیزان که دلیلی برای برکت و پیشرفت انقلاب هستند، تقدیری شایسته کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تمامی برکات و موجودیت خود را از شهدا و ایثارگران دارد و وظیفه ماست که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره  این عزیزان، در واقع به انقلاب خدمت کنیم.
محسن بیگدلی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به مقام والا و شامخ شهدا، گفت: مسئولیت ما در واقع امانتی برای ادای دین به انقلاب، ارزش ها، خون شهدا و خدمت به مردم است و باید قدردان باشیم كه خداوند این فرصت را عنایت كرده تا خادم مردم شهر گلستان بویژه خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
مدیریت شهری گلستان در پایان ضمن رسیدگی به درخواست‌‎های خانواده‎های این شهدای بزرگوار با اهدای لوح از استقامت و فداکاری آن ها قدردانی کردند.

نمایش ادامه آرشیو