اتخاذ تصمیمات جدید در ادامه احداث کمربندی شمالی شهر گلستان

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

دکتر قاسمیان شهردار جدید گلستان در بازدید از پروژه احداث کمربندی شمالی با تأکید بر ادامه و تکمیل این پروژه، کسب رضایت و لزوم اسکان خانوارهای ساکن در ملکهای معارض را لازمه موفقیت اجرای آن عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در این بازدید که معاونین فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی  و شهرسازی نیز حضور داشتند نسبت به نحوه تملک ملک های واقع در طرح تصمیماتی اتخاذ شد که اجرای آن همراه با رضایت شهروندان باشد.
دکتر قاسمیان در این بازدید گفت: احداث کمربندی شمالی شهر مطالبه جدی مردم است که این پروژه با پیشرفت 50 درصدی همراه است و عملیات عمران آن تا چند روز آینده از سر خواهد گرفت.
شهردارگلستان یادآور شد: پروژه فوق از اساسی ترین طرح های ترافیکی شهر گلستان محسوب می شود که از انتهای خیابان امیر کبیر (ریل آهن) آغاز و به سمت شهرک امام حسین و در نهایت به جاده شهریار ختم خواهدشد.
مدیریت شهری گلستان تصریح نمود: این پروژه 3 کیلومتر متراژ دارد و تا سال 99 40 میلیارد ریال اعتبار گرفته است و ۱۴۰ ملک شخصی در اجرای طرح کمربندی شمالی شهر گلستان توافق جهت تملک و تخریب خواهد شد با اتمام اجرای این پروژه شاهد کاهش چشمگیر ترافیک جاده ساوه خواهیم بود.

نمایش ادامه آرشیو