پیام تسلیت مدیریت شهری گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری، رئیس و  اعضای شورای اسلامی شهر گلستان ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) بر ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت، یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ پیام تسلیت مهندس ابراهیم پور سرپرست شهرداری گلستان، محسن بیگدلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

14خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بودو آن روز، روز عزای بزرگ عالم اسلام ، روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید، صاحب عزا شدند و گریستند. سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و ضجه و شیون مردان و زنان در هر کوی و برزنی در این مصیبت بزرگ جاری گشت.

امام خمينی(ره) با سلوک علمـی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد و با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسين (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختيار، مسير فردوس برين گيرند.

15  خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

اینجانبان با تسلیت و تعزیت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به تمامی عاشقان و رهروان ولایت بخصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلستان، سالروز قیام خونین پانزده خرداد 1342 را گرامی می داریم.

نمایش ادامه آرشیو