توسعه پایدار شهر گلستان با جذب سرمایه گذار و استفاده از پتانسیلهای بخش خصوصی

یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸

جلسه بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذار و استفاده از پتانسیلهای بخش خصوصی با هدف توسعه پایدار شهر در شهرداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهرداری گلستان با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرمایه گذاری و با توجه به خط مشی مدیریت شهری مبنی بر مشارکت با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در انجام پروژه های شهری و اینکه تقویت امور سرمایه گذاری بهترین راهکار برای ایجاد درآمد های پایدار شهری و تنها راه حل خروج شهرداری از بحران مالی است، در نظر دارد بسترهای لازم را برای جذب سرمایه گذار و استفاده از توانمندی های بخش خصوصی فراهم کند.

در همین راستا جلسه هم اندیشی مدیران سرمایه گذاری شهرداری به منظور تبادل اطلاعات، انتقال تجربه ها و  چگونگی توسعه بخش سرمایه گذاری و همفکری لازم در ایجاد راهکارهای جذب سرمایه گذار و تسریع و تسهیل فرآیند امور سرمایه گذاری تشکیل شد.

با بررسی نظرات و دیدگاههای مسئولین حاضردر این نشست، مقرر گردید ضمن انجام اقدامات لازم جهت معرفی شهر گلستان و جلب اعتماد شهروندان، بسترهای لازم جهت تکریم بخش خصوصی و استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای این بخش جهت توسعه پایدار شهر و درآمدهای پایدار برای شهرداری فراهم گردد.

نمایش ادامه آرشیو