برگزاری همایش همیاران پلیس و طلایه داران فرهنگ ترافیک در شهر گلستان

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸

همایش همیاران پلیس و طلایه داران فرهنگ ترافیک با هدف تجلیل از دانش‌آموزان همیار پلیس و کارکنان نمونه پلیس راهور و ترافیک شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ این همایش با حضور جمعی از دانش آموزان همیار پلیس، مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان بهارستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، بخشدار گلستان و مسئولین و کارکنان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری گلستان در سالن قرآن و عترت شهرداری برگزار شد.

نعمت آقامحمدی مشاور شهردار گلستان در این همایش  با اشاره به نقش موثر آموزش در کنترل ترافیک و ارتقاء فرهنگ آن گفت: قطعاً معلمان در این زمینه می‌توانند نقش موثری داشته و با آموزش به نسل آینده ساز این کشور موجب ارتقا فرهنگ ترافیک در سالهای آینده شوند.

وی افزود: اقدامات بسیاری در بحث بهبود کیفیت راه‌ها و ارتقا فرهنگ ترافیک صورت گرفته، اما می دانیم در زمینه فرهنگ ترافیک جای کار بسیاری وجود دارد و باید به امر آموزش در این زمینه توجه ویژه شود.

آقامحمدی طرح «همیاران پلیس» را یکی از بهترین طرح‌های آموزشی در این زمینه عنوان کرد و افزود: این طرح تا حد زیادی در زمینه ارتقاء فرهنگ ترافیک موثر بود.

وی افزود: فرزندان می‌توانند نمایندگان خوبی برای آموزش فرهنگ ترافیک در خانواده باشند و با توسعه این طرح می توان در آینده به ارتقا فرهنگ ترافیک امیدوار بود.

شایان ذکر است در پایان این همایش از دانش آموزان همیار پلیس و طلایه داران فرهنگ ترافیک شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.

نمایش ادامه آرشیو