شهردار گلستان: خانواده های معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ این ملتند

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸

رحیم پرچگانی در حاشیه برگزاری گردهمایی پدران و مادران معظم شهدا گفت: خانواده های شهدا و جانبازان با صبر و استقامت خود به ملت درس آزادگی و ایستادگی دادند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مراسم گردهمایی پدران و مادران شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و جمعی از مسئولین شهرستان بهارستان برگزار شد.
شهردار گلستان در حاشیه این مراسم که با اهتمام و مشارکت شهرداری برگزار شده بود با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، گفت: تکریم از این خانواده ها یک وظیفه ذاتی برای ما خادمین می باشد چرا که اینها از عزیزترین خود در راه انقلاب گذشتند و ثمره آن موجب عزت و افتخار این نظام شد.
رحیم پرچگانی ادامه داد: در شهرداری گلستان نیز ما این اصل را یکی از اولویت های کاری خود قرار دادیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به خانواده های معظم شهدا به نحو شایسته ادا کنیم و در همین راستا در هفته دفاع مقدس کلیه ایثارگران، جانبازان، برادران شهید و فرزندان ایثارگران و جانبازان از سوی شهرداری تجلیل خواهند شد.

نمایش ادامه آرشیو