جدولگذاری خیابان خاتم شهر گلستان به طول 450 متر

یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

با تداوم خدمات عمرانی شهرداری، جدولگذاری خیابان خاتم شهرک امام رضا (ع) شهر گلستان به طول ۴۵۰ متر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری گلستان با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را در دستور کار قرار داده است و رفع نواقص جداول در سطح معابر از جمله اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.
شهردارگلستان بیان کرد: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عملیات جدول گذاری معابر فرعی شهرک امام رضا (ع) در حال انجام است.

پرچگانی تصریح کرد: در این راستا و با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و ایجاد رضایت شهروندان، جدولگذاری معابر به طول 35000 متر و با اعتبار 55 میلیارد ریال در سطح معابر شهر در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا جدولگذاری خیابان خاتم در 10 متری سوم شهرک امام رضا (ع) به طول 450 متر توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

نمایش ادامه آرشیو