پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

مهندس پرچگانی با تبریک روز خبرنگار، ابراز امیدواری کرد روحیه ی امید، نشاط و همبستگی اجتماعی توسط زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی در جامعه دمیده شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس رحیم پرچگانی با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر و تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات خبرنگاران است ابراز امیدواری کرد روحیه ی امید، نشاط و همبستگی اجتماعی توسط زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی در جامعه دمیده شود.

بر اساس این گزارش متن کامل پیام شهردار گلستان به شرح ذیل است: «هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و‌ شبانه روزی برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات و تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم گام برداشته و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته اند.

با اعتقاد به نقش تاثیرگذار رسانه ها، امیدوارم این وظیفه سترگ کماکان با قوت و دقت، همراه با رعایت اخلاق و امانت داری، در راستای مصالح  و منافع ملی و پرهیز از برخی تعصبات، به دمیدن روحیه ی امید، نشاط و همبستگی اجتماعی و نیز به فراهم سازی بسترهای رشد و تعالی ایران عزیز بویژه شهر گلستان منجر گردد .

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرا رسیدن این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران فهیم و پرتلاش شهرستان بهارستان و شهر گلستان تبریک عرض می نمایم.»

نمایش ادامه آرشیو