شهردار گلستان: عملکرد شهرداری گستان مثبت و روبه جلو بوده است

یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

مهندس کاویانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان، ضمن اشاره به اقدامات شهرداری، مشارکت اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد مدیریت شهری را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بهارستان با حضور دکتر سلیمان پور فرماندار، ائمه جمعه، مهندس کاویانی شهردار گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر، اصحاب رسانه و خبر، مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار گردید.
در این مراسم شهردار گلستان ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و خبر و تبریک روز خبرنگار ۱۷ مرداد گقت:  هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری شهرستان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم و این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران در عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
مهندس کاویانی رویکرد کاری شهرداری گلستان و شورای اسلامی شهر را مثبت ارزیابی نمود و افزود: با توجه اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی، ورزشی و خدماتی که از اقدامات قابل تحسین شهرداری گلستان در این 9 ماه می باشد که اکنون شهروندان فهیم گلستان شاهد تغییراتی در سطح شهر هستند.
مدیریت شهری گلستان در این نشست تصریح کرد: انعکاس بهتر عملکرد شهرداری در جهت تنویر افکار عمومی مشارکت اصحاب رسانه و مطبوعات را می طلبد که امیدوارم مطبوعات زحمتکششهرستان این امر را با رویکرد مثبت پوشش و انعکاس دهند.
درادامه این مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل مختلف پرداختند و در پایان از این قشر فعال در شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو