توسعه و افزایش سرانه های ورزشی با همت مدیریت شهری گلستان

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

در راستای تصمیمات شورای اداری شهرستان بهارستان، فرماندار بهارستان از پروژه های ورزشی در حال اجرای شهر گلستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان در سال 1398، در دومین روز از اردیبهشت ماه به ریاست دکتر سلیمان پور فرماندار شهرستان و کلیه روسای ادارات برگزار شد که یکی از موضوعات مطرح شده، راه اندازی مجموعه های ورزشی احداث شده و آغاز احداث مجموعه های جدید در شهرستان بهارستان بود.
بر اساس این گزارش، در همین راستا فرماندار بهارستان به همراه مهندس فرزین سرپرست شهرداری و علی حسنی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان از پروژه های ورزشی مدیریت شهری بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت آنها، راهکارهای لازم جهت بهره برداری از این پروژه ها ارائه شد.
دکتر سلیمان پور در بازدید از ورزشگاه الهیه که با مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان بازسازی شد، ضمن تشکر از مدیریت شهری در خصوص زیرسازی این مجموعه، اظهار داشت: از سال 1393 پیگیر راه اندازی مجدد این ورزشگاه بودیم که در نهایت با همت شهرداری گلستان زیرسازی این مجموعه که آغازی بر بازسازی آن بود با اعتباری نزدیک به پانصد میلیون تومان انجام شد و این امر باعث جذب اعتبارات لازم جهت تأمین اعتبار خرید چمن مصنوعی گردید.
فرماندار بهارستان ادامه داد: هم اکنون با نصب چمن مصنوعی، این ورزشگاه آماده بهره برداری است اما پیش از آن باید نواقص موجود از قبیل محدوده سازی، ایجاد روشنایی و نصب پروژکتور، ترمیم سکوهای تماشاگران و فنس کشی باید برطرف و تکمیل گردد.
وی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردم مهم ترین هدف خدمات انجام شده می باشد، گفت: تلاش می کنیم این مجموعه تا سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مقامات کشوری بهره برداری و در اختیار ورزشکاران پرشمار شهرستان و شهر گلستان قرار گیرد.
در بازدید از مجموعه ورزشی و استخر المپیک قلعه میر نیز مقرر گردید این مجموعه همزمان با ورزشگاه الهیه به بهره برداری برسد.
مهندس فرزین سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از استخر المپیک خاطرنشان ساخت: مدیریت شهری در راستای خدمت بی منت به شهروندان در تلاش به توزیع عادلانه امکانات، پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در نقاط مختلف شهر اجرا می کند.
فرماندار بهارستان در بازدید از پارک جنگلی صد هکتاری گلستان (ریه) نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود این مجموعه بی نظیر تفریحی در این شهرستان و موقعیت سوق الجیشی آن، بر رونق این پارک با احداث و راه اندازی امکانات و تجهیزات تفریحی جهت جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور بویژه استان تهران تأکید کرد.
علی حسنی رئیس شورای اسلامی شهردر حاشیه این بازدید گفت: بزودی احداث استادیوم ورزشی 3000 نفری شهر در کنار پارک جنگلی گلستان کلید می خورد که علاوه بر افزایش سرانه های ورزشی در رونق این پارک نیز بسیار مؤثر است.

نمایش ادامه آرشیو