برگزاری مراسم جشن بزرگ عصر ظهور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)

دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

مراسم جشن بزرگ عصر ظهور به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور پرشور شهروندان توسط شهرداری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ به مناسبت نیمه شعبان و خجسته میلاد حضرت مهدی (عج) و با همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراسم جشن بزرگ عصر ظهور با حضور گسترده شهروندان ولایی، مهندس فرزین سرپرست شهرداری، خانم باقری بخشدار جدید گلستان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، سرپرست شهرداری گلستان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت صاحب عصر، با بیان اینکه مدیریت شهری گلستان در اجرای برنامه های فرهنگی همچون پروژه های عمرانی پیشتاز است، اظهار داشت: بدون شک انتظار ظهور امام زمان (عج) همواره منشأ خیر و برکت بوده و موجب تداوم حركت جامعه به سوي سعادت و معنويت می شود.
مهندس فرزین ادامه داد: برگزاری مراسم با شکوه جشن نیمه شعبان در شهر گلستان علاوه بر تقرب به خداوند سبحان و آشنایی با سیره اهل بیت (ع)، در ایجاد شور و نشاط بین شهروندان مؤثر است.
شایان ذکر است این مراسم که در پارک الهیه برگزار شد با برگزاری برنامه های شاد و مفرح فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، موسیقی زنده، شعبده‌بازی، طنز و... همراه بود.

نمایش ادامه آرشیو