آمادگی کامل شهرداری گلستان برای موج دوم بارشها

یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

سرپرست شهرداری گلستان از انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم جهت مدیریت حوادث احتمالی در ستاد مدیریت بحران شهر گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ رئیس ستاد مدیریت بحران شهر گلستان با اشاره به هشدارهای هواشناسی برای 48 ساعت آینده گفت: بر اساس پیشی بینی هواشناسی و حجم بالای بارش ها در 48 ساعت آینده و احتمال وقوع سیل، اعضای ستاد بحران و کلیه عوامل امدادی، خدماتی و عملیاتی شهرداری با آمادگی بیشتر و با بهره گیری از همه ظرفیت ها و اتخاذ تمهیدات لازم آماده مقابله با آب گرفتگی های احتمالی هستند.

مهندس فرزین با تشریح اقدامات شهرداری در این خصوص افزود: مشکلات آب گرفتگی معابر در روزهای گذشته توسط کارشناسان مورد بررسی و بازبینی فنی قرار گرفت سپس کانال سیاب، رودخانه شادچای و تمامی کانالهای خاکی و جویهای سطح شهر جهت روان شدن جریان آب و کاهش آب گرفتگی معابر لایروبی گردید.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات مدیریت شهری خاطرنشان ساخت: با وجود اینکه شهرداری گلستان با کمبود برخی تجهیزات مواجه است، مدیریت شهری در آماده باش کامل قرار دارد و اهتمام مجموعه بر تأمین آسایش و رفاه شهروندان می باشد.

نمایش ادامه آرشیو