طرح جدولگذاری معابر گلستان با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در حال انجام است

پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

مهندس عرب: ترمیم، تعویض و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی در محلات مختلف سطح شهر حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان از اجرای پروژه جدول گذاری در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری گلستان با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول را در دستور کار دارد.
شهردار گلستان با اعلام این مطلب عنوان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.
وی تصریح کرد: در این راستا و با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و ایجاد رضایت شهروندان جدول گذاری با 45 میلیارد ریال در سطح در حال انجام و برخی نیز به سرانجام رسیده است.
مهندس عرب هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری عنوان کرد و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده رو ها و جداول حاشیه خیابان های سطح منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

نمایش ادامه آرشیو