جدیت شهرداری گلستان در ادامه بهسازی معابر سطح شهر

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷

شهردار گلستان با اشاره به اجرای بدون توقف پروژه‌های عمرانی در شهر، گفت: بهسازی معابر سطح شهر در نقاط مختلف با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب با بیان اینکه بهسازی معابر سطح شهر در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری گلستان پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان به اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در معابر، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در معابر و شریان‌های اصلی شهر به شکل ویژه‌ای توجه شده است.

وی بهسازی معابر سطح شهر را در سیاست‌های مدیریت شهری دارای اهمیت بسیاری دانست و اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته، عملیات بهسازی معابر سطح شهر در برخی از نقاط به انجام رسیده و این موضوع جهت اجرا در سایر موقعیت‌های مدنظر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی بعضی از آنها آغاز شده است.

شهردار گلستان ادامه داد: جدولگذاری و آسفالت معابر محله های حسن آباد، شهرک امام حسین(ع)، سبزدشت، قلعه میر و... از جمله پروژه‌های اجرا شده و در دست اقدام است.

نمایش ادامه آرشیو