شهردار گلستان: توجه به مردم و ایده‌های خلاقانه دو رویکرد جدید شهرداری در پروژه‌های عمرانی

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

مهندس عرب: با پروژه های در دست اجرای شهرداری گلستان و ارتقای مولفه های اساسی به تامین آرامش و آسایش شهروندان می پردازیم.
به گزارش روابط عمومی شهردار گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان تاثیرگذاری پروژه‌های عمرانی در شاخص‌های ورزشی، فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و ...  را برشمرد و افزود: با اجرای راهبردهای مختلف از جمله اجرای پروژه های عمرانی سعی داریم خدمت رسانی به شهروندان را به عنوان یک هدف آرمانی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان محقق کنیم.
شهردار گلستان خلاقیت در پروژه‌ها و همچنین مردم‌محوری را دو رویکرد جدید عنوان کرد و افزود: در پروژه‌ها به دو رویکرد خلاقیت و جذابیت توجه می‌شود تا گلستان نیز به مانند سایر شهرهای موفق بتواند پروژه‌های خلاقانه و جذاب نیز داشته باشد و در آینده نزدیک سعی می‌کنیم این دو رویکرد را به یادگار بگذاریم.
مهندس عرب ادامه داد: تنها در 9 ماه گذشته نزدیک به سی پروژه در این شهر سامان گرفته است که بخشی از آنها در مراحل آخر اجرا و بخشی دیگر نیز با سرعتی مطلوب در حال رسیدن به خط پایان است.
وی افزود: در همین ماه های اندک که از عمر دوره جدید مدیریت شهری گذشته همه چیز برای یک جهش مهم و ماندگار فراهم شده است، بودجه ریزی متناسب با نیازهای توسعه ای شهر صورت گرفته و عملیات اجرایی در همه جهات مدیریت شهری به شکلی عمیق سریع و معقول در حال انجام است.
وی در پایان پروژه های شاخص شهرداری را ضامن توسعه متوازن شهر دانست و خاطر نشان کرد: پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پارک 180 هزار متر مربعی امتداد رودخانه شادچای، تنها سالن پهلوانی شهر(زورخانه)، ایستگاه شماره 5 آتش نشانی، احداث کمربندی شمالی، تعریض، جدولگذاری، خشکه چینی و آسفالت گسترده معابر از جمله طرح های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که با افتتاح آن تحولی نوین در امر خدمات دهی به شهروندان شریف گلستان ایجاد خواهد کرد.

نمایش ادامه آرشیو