احداث پایانه مسافربری توسط شهرداری گلستان

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شهردار گلستان از احداث پایانه مسافربری در راستای ساماندهی حمل و نقل عمومی و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب با بیان این خبر، اظهار داشت: احداث پایانه مسافربری در شهر گلستان به‌ عنوان یکی از نیازها و کمبودهای ضروری شهر محسوب می‌شد و امیدواریم با راه‌اندازی این پایانه بخش حمل‌ونقل مسافربری شهرستان بهارستان و شهر گلستان احیا و رشد و ارتقا یابد تا کمبود گذشته جبران شود.
وی ادامه داد: این پروژه در راستای ساماندهی حمل و نقل عمومی و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با سرمایه گذاری این شهرداری آغاز شده و با سرعت تمام در حال اجراست و در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار گلستان در خصوص جزئیات اجرایی این پروژه بزرگ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای جاده شهریار و پشت جایگاه CNG در حال اجراست که با توجه به امکانات در نظر گرفته شده، این ترمینال در نوع خود میتواند منحصر به فرد باشد و این ترمینال را در سطح شهرستانهای استان تهران و از لحاظ رتبه بندی در جایگاه خاصی قرار دهد.
این مسئول در پایان گفت: عدم وجود پایانه در شهر باعث افزایش سفرهای بدون نظارت ثبت و کنترل صورت‌ وضعیت قانونی سفر و عدم رعایت احترام لازم به مسافرین می‌شود.

نمایش ادامه آرشیو