دیدار معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با شهردار گلستان

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

مهندس کاویانی شهردار گلستان در این دیدار از عملکرد موفق سرهنگ عبدالمالکی در زمان فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان و برقراری امنیت و آرامش  در شهر گلستان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرهنگ عبدالمالکی معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و هیئت همراه با حضور در شهرداری ضمن دیدار با مهندس کاویانی شهردار گلستان، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل امنیت شهری و تعامل و همکاری بیشتر در تمام زمینه ها پرداختند.

شهردار گلستان در این دیدار اظهار داشت: با همت شبانه روزی شهرداري تا کنون موفقيت هاي چشمگیری در عرصه خدمت گذاري به شهروندان حاصل شده است كه اين امر با همدلي مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهرو ادارات شهرستان محقق گرديده است.

مهندس کاویانیدر ادامه ضمن اعلام آمادگي جهت همكاري هرچه بيشتر در راستاي موفقيت و آباداني شهر گلستان، خاطر نشان كرد: اميد است با تعامل دو سويه شاهد موفقيت،آرامش و آسايش شهروندان باشيم.

وی در پایان تصریح نمود: تلاش نیروی مقتدر و غیور انتظامی در امنیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی و به ویژه جلب مشارکت مردمی در این راستا بیانگر موفقیت این نیرو در به‌کارگیری هوشمندانه منابع فکری و ساختاری خود در اجرای مأموریت‌های محوله بوده است.

نمایش ادامه آرشیو