مهندس عرب: افزایش روحیه و نشاط شهروندان با ارائه خدمات مطلوب

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

شهردار گلستان با اشاره به اقدامات روزانه و مستمر حوزه خدمات شهری در آستانه نوروز 97،  نهادینه کردن فرهنگ شهروندی را پایه و بنای توسعه شهری عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با اشاره به اهمیت فعالیت خدمات شهری در شهر گلستان اظهار کرد: خدمات شهری جزو اولین و مهم ترین وظیفه شهرداری‌ به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند و مسئولیت ارائه این خدمات متفاوت به شهروندان را شهرداری برعهده دارد.
مهندس عرب با اشاره به اینکه ارائه خدمات شهری در افزایش روحیه و نشاط شهروندان موثر است، افزود: مجموعه شهرداری مدیریت اصلی اداره امور شهر را به عهده دارد و این مسوولیت به دليل ایفای رسالت شهرداری‌ها عملکرد حوزه خدمات شهری را دشوار می‌سازد چرا که ارائه خدمات شهری مستلزم ارتباط گسترده با شهروندان، صرف هزینه بالا و اجرای پروژه‌های مختلف است که در نهایت نحوه ارائه خدمات شهری مختلف رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.
مدیریت شهرداری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ شهروندی بین شهروندان که در اصل پایه و بنای توسعه شهر است از دیگر اهداف شهرداری در جهت افزایش رفاه حال شهروندان می باشد.
شهردار گلستان در پایان بیانات خود اظهار امیدواری کرد با تداوم و اجرای موفق برنامه های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی تدوین شده برای این شهر و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شهر گلستان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو