مهندس عرب: با آسفالت گسترده معابر، بهاری متفاوت در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

با هدف رفاه شهروندان و طرح استقبال از بهار؛ شهردار گلستان از آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال جدید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان در این خصوص گفت: یکی از مطالبات اصلی شهروندان داشتن معابری مسطح، بهسازی و آسفالت شده می باشد که با اهتمام شهرداری و پیگیری شورای اسلامی شهر گلستان در راستای تحت پوشش قرار دادن این درخواست به حق شهروندان، آسفالت و لکه گیری گسترده معابر در حال انجام است.
شهردار گلستان اظهار داشت: در همین راستا و در ادامه آسفالت معابر، بلوار آیت الله سعیدی، بلوار شهید ابدام، كوچه مدرسه بسيج محله سبزدشت، کوچه مرادعلی رضایی سبزدشت، کوچه سقا 24 متری شهید چمران، درزگیری آسفالت به روش نانوپلیمری، خیابانهای ارغوان شرقی و غربی، خیابان 24 متری فرهنگیان، کوچه فلسطین 4 (سلطان آباد) و ... در روزهای اخیر توسط شهرداری آسفالت گردید.
عرب با بیان اینکه رضایت مردم و حل مشکلات آنها باید در اولویت همه فعالیت‌ها باشد، گفت: مدیریت شهری گلستان از هیچ تلاشی برای ارتقای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد، چراکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و ما باید آن را در هر جایگاهی و منصبی که هستیم به نحو احسن انجام دهیم.
وی در پایان با بیان یادآور شد: با اجرای برنامه‌ها و تکمیل طرح‏‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و برای رساندن این شهر به جایگاه شایسته خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با عنایات الهی و همیاری مردم شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشیم.
شایان ذکر است نهضت آسفالت و لکه گیری گسترده معابر همچنان در اولویت کاری شهرداری می باشد و تاکنون خیابانها و کوچه های زیادی به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شده اند که با توجه به نظرسنجی های به عمل آمده و تحقیقات میدانی، رضایت عموم شهروندان را در پی داشته است.

نمایش ادامه آرشیو