مهندس جهان تاب: شهر گلستان با چهار محور اصلی نیاز به عمل قلب دارد

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

عباس جهان تاب عضو شورای اسلامی شهر گلستان در نشست با نماینده مجلس شورای اسلامی، شورا و شهردار گلستان گفت: شهر گلستان جهت بهبود وضعیت مطلوب در عبور و مرور شهروندان نیاز به چهار پروژه اساسی دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ عباس جهان تاب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گلستان با اشاره به مهمترین مشکلات شهر اظهار داشت: شهر گلستان از جمله شهرهای استان تهران هست که با توجه به افزایش بی رویه جمعیت و عدم تأمین زیر ساخت ها با مشکلات عدیده ای روبروست که پیگیری 4 مورد از این مسائل ضروری است.

وی ادامه داد: وجود لوله های فرسوده یکی از مشکلاتی است که علاوه بر ایجاد زحمت برای شهروندان و ترکیدگی های مستمر، هزینه گزافی نیز برای مدیریت شهری جهت تسطیح و آسفالت معابر دارد.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر افزود: حل مسئله مربوط به شهرک صنعتی، مشخص شدن ورودی های شهر گلستان و پیگیری اجرای مصوبات عمرانی دولت در شهر از دیگر مسائل مهم می باشد.

وی خاطر نشان شاخت: پیگیری اجرای پروژه هایی مهم از جمله احداث ایستگاه مترو، کمربندی جنوبی، طرح های مخابراتی و ایجاد ورودی مناسب در شأن شهر گلستان به توسعه و عبور و مرور شهروندان و کاهش ترافیک کمک اساسی می کند.

این عضو شورا مترو را یکی از کارآمدترین و مؤثرترین وسیله‌های نقلیه شهری دانست و تصریح کرد: احداث ایستگاه مترو در شهر گلستان گره مشکلات ترافیکی را در شهر حل کرده و نقش انکارناپذیری در کاهش آلودگی‌های هوا، صوتی و زیست محیطی دارد.

نمایش ادامه آرشیو