فضاسازی و آذین بندی شهر گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

نصب بنر و آذین بندی سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر توسط شهرداری گلستان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شهرداری گلستان از ابتدای بهمن ماه اقدام به آذین بندی سطح شهر نموده است.
مهندس عرب شهردار گلستان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت  در رژیم ستم شاهی با انقلاب اسلامی خویش صفحه ای زرین در تاریخ حیات دوباره خویش گشود و صدای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.
وی افزود: در همین راستا شهرداری تمام تلاش و اهتمام خود را به کار می گیرد تا این مراسم هر ساله با شکوه ویژه ای برگزار گردد و تلاش ما در این است که شهرداری در جهت حفظ ارزشها و الگو های انقلاب اسلامی، احیاء خاطرات انقلاب و معرفی شایسته آنها به نسل جوان جامعه، فضا سازی در جهت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و در راستای برگزاری با شکوه جشن های انقلاب و ایجاد شور شعف انقلابی در جامعه ایفای نقش نماید.
وی خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، فضا سازی و آذین بندی خیابانهای سطح شهر شامل مواردی چون فضا سازی کلی در سطح شهر، نصب بنر، چراغانی سطح شهر، بلوارها و میادین، استرابرد و همچنین اهتزاز پرچم 40 متری جمهوری اسلامی درمیدان امام علی (ع) از دیگر برنامه های شهرداری گلستان در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

نمایش ادامه آرشیو