پیام تبریک شورای اسلامی شهر گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

مهندس عباس جهان تاب با ارسال پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در پیام مهندس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان آمده است: «پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است. این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، کاخ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان هایشان با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پا به میدان گذاشتند و لحظه ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.

امروز بهار چهلمین سالگروز پیروزی این انقلاب با شکوه آغاز شده و وظیفه یکایک ما است که برای اعتلای نام ایران اسلامی و رفاه و بهبود معیشت مردم این سرزمین، تمام توان خود را به کار بندیم و فراموش نکنیم که نهال انقلاب با خون جوانانمان آبیاری شده است و انقلاب ما انقلاب مستضعفین بوده است و قطعاً این تفکر در مدیریت شهری گلستان نیز حکمفرما است.

انقلاب اسلامی ایران در نزدیک به ۴ دهه از عمر خود با ناملایمات فراوانی همچون جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، مبارزه با داعش و مواجه بوده است و دشمنان قسم خورده، لحظه ای از دسیسه چینی و توطئه برای آسیب زدن به این نظام دست برنداشته اند اما در تمام این سالها غیور مردان و غیور زنان ایرانی با جانفشانی و ایثار و شهادت و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، راه هرگونه نفوذ و موفقیت را بر دشمن بسته اند.

امروز کشتی انقلاب در دریای پرتلاطم و مواج دسیسه های بدخواهان با هدایت رهبری فرزانه با صلابت و اقتدار به ساحل امنیت و آرامش رسیده است. امروز وقت آن است که مدیران این نظام در تمامی سطوح با فساد، تبعیض، گرانی و بیکاری مبارزه کنند تا مردمانی که بارها خلق حماسه در تاریخ انقلاب اقدام کرده اند، شیرینی این ایستادگی به پای آرمان ها را بیش از پیش بچشند.

مجموعه مدیریت شهری گلستان فرارسیدن ایام الله دهه فجر را خدمت تمامی هموطنان گرانقدر بویژه شهروندان ولایی این شهر صمیمانه تبریک عرض نموده و اعلام می دارد در حیطه اختیارات خود از هیچ کوششی در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم دریغ نکرده و در ایام الله دهه مبارک فجر چندین پروژه مهم عمرانی و خدماتی را در جهت افزایش سرانه ها به آنها اهدا خواهد کرد.»

نمایش ادامه آرشیو