خدمات شهرداری و ستاد برف روبی در بازگشایی معابر سطح شهر گلستان

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶

به دنبال بارش برف از شنبه شب، شهرداری گلستان با تمام امکانات و تجهیزات، عملیات برف روبی سطح خیابانها و معابر عمومی شهر را اجرا کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان در این خصوص گفت: با وجود ادامه بارش برف در شهر گلستان، با اتمام بازگشایی معابر اصلی، معابر فرعی نیز با همت جهادی نیروهای شهرداری با برف روبی و نمک پاشی بازگشایی شده است.
مهندس عرب تصریح نمود: ستاد برف روبی شهرداری گلستان با تجهیز ماشین آلات خود برای فصل زمستان و آمادگی واحدهای اجرایی، مدیریت خدمات شهری و عمران برای ارائه خدمات به همشهریان فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به مفدار زیاد بارش برف و استمرار آن در شب گذشته ، مجموعه شهرداری از شنبه شب تا ساعات اولیه بامداد امروز با آمادگی کامل عملیات بازگشایی را آغاز نمود و با شروع ساعت کار اداری معابر اصلی برای تردد شهروندان  آماده شد .
شهردار گلستان در خصوص  پارک خودروها در معابر اصلی که برای عملیات برف روبی ایجاد مزاحمت می نماید اظهار داشت: به دلیل پارک خودروهای  شخصی در خیابان های سطح شهر، برف روبی با مشکلاتی  مواجه که از  همشهریان عزیز خواهشمندیم درزمان اعلام سازمان هواشناسی و بارش برف  از پارک خودرو  در معابر اصلی شهر خودداری فرمایند .
لازم به توضیح است ستاد مدیریت بحران و ستاد برف روبی شهرداری گلستان طی برگزاری جلسات مختلف و با استفاده از تجارب مدیریت شهری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه ریزی جامعی را صورت داده  و در حال حاضر عبور و مرور شهروندان بدون مشکل در سطح شهر انجام و بحمدالله ارائه خدمات شهرداری  از  رضایتمندی عمومی  برخوردار می باشد.

نمایش ادامه آرشیو