تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از شورای اسلامی شهر گلستان

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶

عبدالرضا فولادوند با ارسال لوح های جداگانه از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در جهت مساعدت در بهسازی فضاهای آموزشی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شورای اسلامی شهر گلستان همواره تلاش دارد با رسیدن به جایگاه واقعی خود در تمام مسائل مربوطه به شهر و نه فقط شهرداری، وظایف قانونی خود را انجام دهد که یکی از این موارد مساعدت در امر بهسازی فضاهای آموزشی شهر گلستان هست که تقدیر عبدالرضا فولادوندراد مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، در لوح های تقدیری که به صورت جداگانه برای هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر صادر گردیده و توسط رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان تقدیم گردید، آمده است: «فرهنگ و تمدن با شکوه ایران اسلامی همواره یادآور تلاش و مجاهدت بزرگانی است که برای تعالی عرصه علم و ادب این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

بی تردید پاسداشت این فرهنگ نورانی و بزرگداشت مرزبانان همواره بیدار و شورآفرین عرصه تعلیم و تربیت دریچه ای است گشوده بر دل و دیده پیروان کلمه طیبه و خدمتی است بایسته و سترگ به فرهنگ همیشه سرسبز و پرنشاط این سرزمین آسمانی.

اکنون در سالی که بنام «اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال» مزین است، عملکرد موفق جنابعالی را در دولت پر مهر تدبیر و امید ارج نهاده و از مساعدت های مخلصانه جنابعالی در امر بهسازی فضاهای آموزشی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم».

 

 

 

 

 

نمایش ادامه آرشیو