تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر گلستان از مهندس عرب در راستای نوسازی در بافت فرسوده

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶

مهندس عباس جهان تاب از شهردار گلستان در جهت ایجاد ساختار مناسب برای هدایت و سرعت بخشی به تخریب و نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری  تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان طی تقدیرنامه ای از مهندس عرب شهردار گلستان به جهت ایجاد ساختار مناسب برای هدایت و سرعت بخشی به تخریب و نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری تقدیر نمود.
بر اساس این گزارش متن کامل لوح تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به شرح ذیل است: «بافت فرسوده شهری که تحت تاثیر مدرنیزاسیون شتابزده، جمعیت غیر بومی بلاتکلیف و ناهماهنگ با زندگی شهری را جایگزین جمعیت بومی شمرده و علاوه بر ایجاد محیط فیزیکی ناخوشایند، فضای اجتماعی ناپایداری نیز به وجود آورده است.
فضایی که مستعد وقوع ناهنجاری های اجتماعی ناپایداری نیز به وجود آورده است. فضایی که مستعد وقوع ناهنجاری های اجتماعی است، که توجه به تخریب و نوسازی بافت های فرسوده شهری و همچنین ایجاد پارکینگ عمومی در این مناطق که از مسائل اساسی در حوزه شهرسازی است و به جهت عملکرد شهرداری گلستان در زمینه ایجاد ساختار مناسب برای هدایت و سرعت بخشی به تخریب و نوسازی دربافت فرسوده و ناکارآمد شهری از زحمات جنابعالی در شهرداری گلستان قدردانی نموده و توفیق روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت خدمتگذار از خداوند متعال مسئلت  می نمایم.»

نمایش ادامه آرشیو