آغاز اعطای جوایز خوش حسابی شهرداری گلستان

یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶

شهرداری گلستان به استناد مجوز شورای اسلامی شهر، به مودیان پرونده های ملکی بدهکار جایزه خوش حسابی اعطا می نماید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ با مجوز شورای اسلامی شهر گلستان و در راستای وصول مطالبات، شهرداری گلستان به مودیانی که نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام نمایند، جایزه خوش حسابی اعطا می نماید.
بر اساس مجوز شورای اسلامی اسلامی شهر، تسویه نقدی در ماه بهمن 1396، 25 درصد و در اسفند ماه، 20 درصد خواهد بود و شهروندان محترم جهت بهره مندی از این فرصت استثنایی می توانند در مهلت مقرر به اداره درآمد شهرداری گلستان مراجعه نمایند.
مهندس عرب در این خصوص تصریح کرد: خوشبختانه نگاه تعاملی که بین شهرداری و شهروندان گلستانی به وجود آمده است، می‌توان انتظار داشت که مردم با پرداخت به موقع عوارض به کمک مدیریت شهری بیایند.
وی اضافه کرد: با پرداخت به موقع عوارض می‌توان امید داشت که خدمات رسانی شهرداری به مردم فهیم شهر گلستان افزایش یابد.
شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: اگر در شهر نگاهی به معابر و خیابان‌ها بیندازیم، پروژه‌های کوچک و بزرگی را می‌بینیم که توسط شهرداری گلستان برای توسعه شهر و آسایش شهروندان در حال انجام است، البته اعتبار این پروژه‌ها از طرف شهروندان به واسطه پرداخت عوارض شهری تامین می‌شود؛ بنابراین نگاه مشارکتی شهروندان به توسعه شهر می‌تواند به آبادانی و رونق شهر منجر شود و مدیریت شهری گلستان را در اجرای طرح های عمرانی مصمم‌تر می کند.

نمایش ادامه آرشیو