سازور : ورود سرمایه گذاران سنگ بنای توسعه شهر گلستان است

پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جلسه مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه گلستان ، شورای اسلامی شهر و شهرداری با هدف بررسی مشکلات پیش روی شهر و اتخاذ راهکارهای مناسب برگزار گردید.

بر اساس این گزارش ، نادر سازور رئیس شورای شهر گلستان با اشاره به مشکلات خاص شهر بیان داشت: جمعیت شهر گلستان با وسعت کم و بدون زیرساختهای لازم رشد قابل ملاحظه ای داشته است که شورای اسلامی شهر با همراهی شهرداری فعالیت های گسترده ای را جهت افزایش سرانه ها و رفاه، شهروندان انجام داده است.

سازور خاطر نشان ساخت: شهرداری از زمان مدیریت مهندس کاویانی با وجود نبود منابع و درآمدهای پایدار به اکثر تعهدات مالی خود جامه عمل پوشانده و علاوه بر پرداخت به موقع حقوق کارکنان خود ، بخشی از بدهی های به ارث رسیده از گذشته ، به ادارات بیمه و مالیات که دیر کرد جرایم آن نیز وجود داشت را پرداخت کرده و مابقی آن را به صورت تقسیط تسویه می نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر، ساماندهی نیروی انسانی و به حداقل رسیدن ساخت و سازهای غیر مجاز را از دیگر توفیقات شهرداری گلستان توصیف کرد و اظهار داشت: با آرامشی که در مدیریت مهندس کاویانی در شهرداری حاکم شده، اجرای پروژه های عمرانی نیز رونق گرفته و چندین پروژه مهم عمرانی، خدماتی، رفاهی و ورزشی در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه آدران گفت: اجرای این پروژه با توجه به اینکه در خارج از توان اعتبارات شهرداری گلستان می باشد، نیازمند تخصیص اعتبارات استانی است .

سازور حفاریهای بی رویه را از دیگر مشکلات پیش روی مدیریت شهری توصیف کرد و بیان داشت : شبکه آبرسانی شهر با توجه به قدمت زیادی که دارند، فرسوده شده و ترکیدگی لوله های آبرسانی، باعث حفاریهای بی موقع در معابر می شود به طوری که حتی بلافاصله بعد از آسفالت معابر، این امر صورت گرفته و هزینه مضاعفی برای مدیریت شهری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به عدم تعامل مالکین با شهرداری در تعریض ورودی شهرک ها اشاره کرد و گفت: علی رغم این مسئله مدیرت شهری در این امر جدیت دارد و بعد از رفع معارض ورودی خیابان 14 معصوم (ع) در حال توافق نهایی با مالکین ورودی قلعه میر هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: گلستان بخش مرکزی شهرستان بهارستان است ادارات باید در این شهر مستقر شوند .

سازور ورود بخش خصوصی را سنگ بنای توسعه شهر عنوان کرد و گفت: یکی از حسن های بودجه امسال شهرداری، صدور مجوز رایگان برای احداث مجموعه های ورزشی و فرهنگی می باشد و سرمایه گذاران می تواند از این فرصت به نحو أحسن استفاده نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان از آمادگی کامل شورای اسلامی شهر جهت همکاری با ادارات مختلف بویژه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نمایش ادامه آرشیو