جعفریان: راه اندازی اتوماسیون اداری از پروژه های جهادی و انقلابی شهرداری است

پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن جهادی و انقلابی دانستن راه اندازی اتوماسیون اداری از مهندس کاویانی شهردار گلستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در نشست رسمی حجت الاسلام و المسلمین نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مهندس کاویانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر گفت: راه رسیدن به خدا و تقرب به درگاه الهی از میان مردم و خدمت به جامعه عبور می کند.

جعفریان اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولین را مورد تاکید قرار داد و افزود: مشکلات خاص معلولین و خانواده هایشان در امر نگهداری از این عزیزان با توجه به مشکلات اقتصادی که این قبیل خانواده ها با آن مواجه هستند نگاه ویژه مردم و مسئولین به این قشر آسیب دیده است که مناسب سازی محیطی جهت تردد معلولین و جانبازان عزیز در ادارات می تواند کوچکترین به این قشر معظم باشد.

وی استفاده از اماکن عمومی، معابر و محیط شهری را حق قانونی معلولان دانست و گفت: در بررسی وضعیت تردد معلولان توسط کارشناس بهزیستی متأسفانه هیچ نوع همکاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت نمی‌گیرد و امیدواریم با حضور پر خیر و برکت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاج حسن نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این امر مهم مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرداری گلستان، خاطر نشان ساخت: راه اندازی اتوماسیون علاوه بر تسهیل بر رسیدگی به امور اداری و ارباب رجوع می شود و از پروژه های جهادی و انقلابی شهرداری می باشد که از مهندس کاویانی شهردار گلستان  سپاسگزاری می کنیم.

نمایش ادامه آرشیو