آغاز احداث پارک رودکنار شادچای از جاده ساوه تا حریم راه آهن

یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶

مهندس عرب از آغاز احداث پارک رودکنار شادچای با مساحت 76 هزار متر مریع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان از ایتدای جاده ساوه تا حریم راه آهن در شهرک امام حسین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از پروژه احداث پارک رودکنار شادچای در شهرک امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت فضای سبز شهری به خبرنگار روابط عمومی گفت: یکی از کاربری‌های بسیار مهم در برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی کاربری فضای سبز است که نمی‌توان تأثیر این فضاها را در گذران اوقات فراغت و اثرات اجتماعی آن برای شهروندان نادیده گرفت .
مهندس عرب عنوان کرد: افزایش سرانه فضای سبز شهر گلستان با احداث پارک رودکنار شادچای از جاده ساوه تا حریم راه آهن از جمله برنامه های مدیریت شهری است و در همین راستا خاکبرداری این پروژه ارزشمند جهت رفاه حال شهروندان فهیم گلستان آغاز گردید.
وی تصریح نمود: احداث پارکهای محله ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز از جمله برنامه هایی است که میتوان جهت شاداب سازی روحیه شهروندان گلستانی انجام داد.
مدیریت شهری گلستان افزود:  برای احداث و تکمیل این پروژه 76 هزار مترمربعی با اعتبار اولیه 12 میلیارد ریال برآورد شده است و در تلاشیم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان تا پایان سال جاری سرانه های فضای سبز را افزایش دهیم.

نمایش ادامه آرشیو