مهندس جهان تاب: جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می شود

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان ضمن گرامیداشت روز دانشجو بیان داشت: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، با ارسال پیامی روز دانشجو را با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاهیان همواره از تاثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی و ایحاد شور و شعور انقلابی بوده اند، گرامی داشت.

بر اساس این گزارش، متن کامل پیام ایشان به شرح ذیل است: «امروز جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می شود. آینده‌ای که سرشار از عشق و امید مبتنی بر خردورزی، آزادی، گفتگو و کرامت های انسانی است.

بی‌تردید 16 آذر را باید نماد پیوند «دانش‌طلبی»، «آزادی‌خواهی» و «استکبار ستیزی» دانست؛ چراکه علم برخاسته از ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی‌تابد و امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون فداکاری جوانان غیرتمندی است که در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن، راه را بر استعمار و استثمار ملت بستند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرا رسیدن شانزده آذر را بعنوان روز دانشجو که نماد آزادی خواهی و حق طلبی است، به همه دانشجویان به ویژه جامعه دانشگاهی شهرگلستان تبریک عرض می کنم.

امید است جوانان و دانشجویان که به‌حق گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند با تداوم حرکت در خط ولایت در مسیر اعتلای همه جانبه کشور و به شایستگی ایفای نقش کنند.

نمایش ادامه آرشیو