سرپرست شهرداری گلستان با ارسال پیامی روز دانشجو را گرامی داشت

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶

مهندس عرب، سرپرست شهرداری گلستان: روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با ارسال پیامی روز دانشجو را گرامی داشت و خاطر نشان ساخت: دانشگاه، همواره نمادی از رشد و تحول خواهی و کمال جویی، و جنبش دانشجویی در کشورمان محرک تحولات گسترده سیاسی و اجتماعی بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: به یقین دانش‌اندوزان و دانشجویانی که با حضور در حریم مقدس علم و دانش، بوسه بر ضریح زیبای حقایق می‌زنند و نوای راستین وحی الهی «ن و القلم» را به جان قرین می‌دارند، از زلال معرفت سیراب خواهند شد. به دیگر سخن، دانشگاه مبدأ همه تحولات و سرمنشأ آرمانخواهی و عدالت جویی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.

بدینوسیله بر خود لازم می دانم که این روز تاریخی را که در حقیقت روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانشجویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزون آنها را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو