بازدید سرپرست شهرداری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه زیرگذر

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶

ساماندهی مسیر انحرافی رباط کریم گلستان در پروژه زیرگذر سه راه آدران با حضور مهندس عرب و آقایان بیگدلی و مرحمتی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان به همراه محسن بیگدلی و موسی مرحمتی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان جهت کاهش ترافیک و ساماندهی مسیر جدید انحرافی پروژه پل زیرگذر سه راهی آدران ضمن بازدید از این محور، نقطه نظرات خود را جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافرین ایراد کردند.
مهندس عرب در این بازدید خاطر نشان ساخت: در حال حاضر عرشه پل تابلیه به اتمام رسید و قسمت جنوبی پل، رمپ‌‌های ورودی و خروجی در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد تحولات ترافیکی جدیدی در این محور ترانزیتی خواهیم بود.
سرپرست شهرداری گلستان ادامه داد: اجرای پروژه سه راهی آدران که از چندی قبل آغاز شده با سرعت در حال انجام است  و شهرداری گلستان جهت رفاه حال شهروندان شبانه روز در تلاش است تا خدمت جهادی در قبال شهروندان را عینیت بخشد.
در این بازدید بر این نکته نیز تأکید شد که در اغلب اجرای عملیات های عمرانی همانند پل عابر پیاده، تقاطع غیر همسطح و تعریض خیابان ها موجب بسته شدن مسیر های اصلی تردد می شود  که هم اکنون علائم ترافیکی مسیر انحرافی نصب گردیده و مردم میتوانند از مسیر رباط کریم به گلستان به راحتی عبور کنند و اجرای این پروژه ملی با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام است.
در پایان این بازدید، اعضای شورا ضمن تشکر از مدیریت شهری گلستان جهت احداث مسیرهای ترافیکی موقتی در اطراف زیرگذر، اظهار داشتند: در ۲ ماه اخیر هم این مسیرهای انحرافی بسیار کار ساز بوده و باعث کاهش ترافیک در جاده ساوه شده بود.

نمایش ادامه آرشیو