مهندس عرب: تکریم ارباب رجوع از اولویت های مدیریت شهری گلستان است

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶

دوازدهمین ملاقات عمومی سرپرست شهرداری گلستان با حضور 36 نفر از شهروندان محترم  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در جلسه ملاقات مردمی ضمن بررسی مشکلات و در‌خواست‌های شهروندان با اعلام این خبر گفت: حفظ و التزام به قانون و تکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری مجموعه مدیریت شهری در گلستان است که با عنایت به فرمایشات حضرت امام (ره) که فرموده اند؛ مردم ولی نعمتان ما هستند ما نیز باید مردم را ولی نعمت خود می دانیم.
مهندس عرب افزود: رکن اصلی و اساسی اعتماد عمومی، برخورد عادلانه و بدون تبعیض است که موجبات رضایت مندی مردم را فراهم می کند.
منتخب شورای اسلامی شهر گلستان خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط و مقررات، جلب روزافزون اعتماد مردم، اطلاع رسانی به افکارعمومی، انجام وظایف و تحقق عدالت و حفظ و تامین حقوق مردم به طور قاطع در دستور کار این شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان قرار دارد.
وی ادامه داد: جلسات ملاقات عمومی شاید به نوبه ای در نظر برخی کم اهمیت جلوه کند اما این جلسات نشان داده ضمن حل بسیاری از مشکلات شهروندان و شهر باعث آشکار شدن معضلاتی می شود که از دید مدیریت شهری یا مسئولین واحدها مخفی مانده است لذا می توان جلسات ملاقات مردمی را ازمهمترین سیاست های شهرداری گلستان برشمرد که در این راستا دوازدهمین جلسه ملاقات عمومی با شهروندان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان تصریح کرد: اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری و ایجاد ارتباطات دوسویه و آشنایی بیشتر و بهتر با معضلات و مشکلات منطقه ای و محله ای برای تصمیم گیری جهت رفع آنها از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است که هر هفته چهارشنبه به صورت مستمر برگزار می شود.

نمایش ادامه آرشیو