دیدار صمیمانه مهندس عرب و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه بهارستان

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در دومین روز از هفته مبارک بسیج با سرگرد علمدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهارستان دیدارکردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته بسیج به نقش و جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره داشت و گفت با جوان گرایی در سطح مدیریتی سپاه در این شهرستان برنامه های فرهنگی و اهداف بسیج  به طور جدی تر و با برنامه تر پیگیری و اجرا می شود و نقش حضور فرمانده جوان در رأس، برای شهرستان بهارستان منشاء خیر و برکت می باشد.
مدیریت شهری گلستان ادامه داد: همکاری و تعامل بسیج و سپاه با مجموعه شهرداری گلستان در سطح خوبی قرار دارد و این همکاری روز به روز بیشتر خواهد شد.
سرگرد علمدار نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات گوناگون شهرداری، افزود : از زمان حضور اینجانب در فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهارستان زحمات زیادی در خصوص اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل یادمان شهداء، مراسمات فرهنگی و مذهبی کشیده شده که شهرداری گلستان همیشه پای کار بوده و تعامل وسیع و مفیدی داشته است.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهرداری گلستان در خصوص پیشرفت مطلوب پروژه های عمرانی و خدمات دهی مطلوب به شهروندان عزیز گلستانی و همچنین نحوه اطلاع رسانی در مراسمات ملی، مذهبی تقدیر و تشکر می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو