تا کنون سه محموله اهدایی از طرف شهرداری و شهروندان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶

مهندس عرب ضمن اعلام همدردی مجدد با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، از  نوع دوستی  مردم فهیم شهر گلستان و  کارکنان شهرداری در تهیه و ارسال اقلام موردنیاز زلزله زدگان، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبرگفت: به دنبال وقوع زلزله غم انگیز در غرب کشور و ضرورت کمک رسانی و امداد به آسیب دیدگان به ویژه در استان کرمانشاه، شهرداری گلستان همگام با سراسر کشور با پیگیری و همکاری روابط عمومی شهرداری و  شهروندان  با برپایی چادر در مقابل شهرداری مبادرت به جمع آوری اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده نمود که با استقبال پرشور و انسان دوستانه مردم  ولایی و عاشورایی و کارکنان شهرداری مواجه شد.
مدیریت شهری گلستان افزود: شهروندان با وحدت و انسجام همیشگی  به فراخور توانمندی و امکانات  خود با حضور گسترده و چشمگیر، اوج نوع دوستی و انسانیت را نسبت به مرزبانان غیوربه نمایش گذاشتند که سرمایه اجتماعی گرانقدری است. مردم با کمک های نقدی و غیرنقدی و اهداء اقلامی چون پتو، چادر ، مواد غذایی کنسروی و دیگر مایحتاج هموطنان زلزله زده نشان دادند که مردم آسیب دیده کرمانشاه را تنها نخواهند گذاشت که تاکنون سه محموله کامیون ارسال شده است.
وی ادامه داد: در نخستین روزها و ساعات وقوع این حادثه تلخ نیز، شهرداری گلستان اعزام یک دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز به همراه تعدادی نیرو و خدمه مجرب و توانمند را در دستور کار قرار داد.

نمایش ادامه آرشیو