مهندس عرب: با بازگشایی مرحله دوم از پروژه پل زیرگذر سه راهی آدران، ترافیک این محور روان می شود

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان گفت: با بتن ریزی از آخرین مرحله سقف تابلیه پروژه پل زیر گذر سه راهی آدران، مسیر گلستان به رباط کریم تا کمتر از یکماه بازگشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با احداث مرحله دوم از بازگشایی پل زیرگذر سه راهی آدران دسترسی شهروندان ازگلستان به رباط کریم تسهیل می یابد که گامی دیگر در جهت توسعه و پیشرفت این پروژه ملی محسوب می شود.

مهندس عرب ادامه داد: اجرای این پروژه که با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، اکنون پس از گذشت 60 روز به پیشرفت 65 درصد به خود دیده است و قصد داریم کمتر یکماه عبور و مرور شهروندان فهیم گلستانی را مرتفع سازیم.

ایشان با تشکر از صبوری شهروندان در روند اجرای این پروژه ارزشمند اظهار داشت: تقاطع سه راهی آدران که در مهمترین بخش شهر گلستان قرار دارد که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیت ایفا می کند.

منتخب شورای اسلامی شهر گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پروسه طولانی اجرای پروژه های عمرانی شهر این مهم را امری اجتناب ناپذیر خواند و افزود: اجرای کیفی پروژه ها زمان بر است و بی شک دقت در اجرای طرح های عمرانی به نفع شهر و مهمتر از آن به نفع شهروندان است. سرپرست شهرداری گلستان اظهارامیدواری کرد: افتتاح و بهره برداری زودتر از هنگام این پروژه انشاالله زمینه ساز رضایتمندی شهروندان شود.

نمایش ادامه آرشیو