نفسی تازه در گلستان با اجرای پروژه تفریحی و ورزشی در پارک جنگلی 100 هکتاری ریه

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

مهندس عرب  سرپرست شهرداری گلستان: با اجرای چندین پروژه تفریحی و ورزشی مانند شهربازی، پیست دوچرخه، پارکینگ، هایپراستار، باشگاه سوارکاری و... پارک صد هکتاری ریه، نفس تازه ای میگیرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: شهر گلستان دارای اقلیمی تقریبا خشک است که نیازمند افزایش سرانه های فضای سبز در جهت رفاه حال مردم می باشد.
وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری گلستان در نظر دارد با احیای پارک جنگلی صد هکتاری ریه گامی مهم در این امر برداشته تا علاوه بر افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز، باعث ایجاد تلطیف هوا، جلوگیری از حرکت شن های روان و کاهش آلاینده های محیطی در این منطقه گردد.
مهندس عرب با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی مردم و لزوم تبدیل گلستان به قطب گردشگری منطقه، خاطر نشان ساخت: علاوه بر احیای فضای سبز، بزرگترین شهربازی و محل گردشگری و تفریحی منطقه با احداث باشگاه سوارکاری، هایپر استار، افلاک نما، پل کابلی، هتل، پیست دوچرخه سواری، مدرسه طبیعت و ... با تجهیزات کامل از قبیل پارکینگ، تصفیه خانه، مزرعه خورشیدی، گلخانه و باغ گل، نفسی تازه در ریه های شهر گلستان دمیده خواهد شد.
سرپرست شهرداری گلستان مشارکت و همکاری شهروندان در ایجاد فضای سبز مطلوب شهری را بسیار مؤثر دانست و گفت: مطالعات اولیه این پروژه انجام شده و بزودی عملیات اجرایی آن با اهتمام شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر گلستان آغاز خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو