پیام مهندس کاویانی شهردار گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵

شهردار گلستان با ارسال پیامی، ضمن محکومیت اشغالگری های رژیم صهیونیستی، عموم شهروندان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام مهندس کاویانی شهردار گلستان به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس میراث گران­‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است که نشانگر حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس با توجه به شرایط بین­المللی و درگیری­های، جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل در کنار همدیگر و با وحدت و تمسک به مبانی وحدت بخش اسلام عزیز به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

مشت‌های گره‌کرده مسلمانان روزه‌دار در آخرین جمعه ماه رمضان علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش و اشغالگر اسرائیل، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود پرتاب می‌شود که مدتی است روی رژیم صهیونیستی را در آدمکشی و جنایت سفید کرده و کودکان و زنان مظلوم یمن را به میهمانی بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی فراخوانده است. بی‌تردید پیام این مشت‌ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می‌رود و شبکه پوشالی داعش را به لرزه درمی‌آورد.

بدون شک مردم روزه دار شهر گلستان نیز یکبار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به استکبار جهانی و خائنان به آرمانهای فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنها هستند.

از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف را خواستارم.

نمایش ادامه آرشیو