انتخابات ، فرصت ممتازی برای حضور همه دلسوزان انقلاب است

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

فرماندار شهرستان بهارستان: انتخابات، فرصت ممتازی برای حضور همه دلسوزان انقلاب است و رقابتهای انتخاباتی را نباید عرصه جدال جبهه حق و باطل دانست.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با بیان اینکه همه نیروها و سلایق سیاسی باید بتوانند در کنار هم در رقابتهای انتخاباتی شرکت کنند افزود: هم اکنون فضای خوبی درجامعه برای تحمل سلایق مختلف ایجاد شده واین فرصتی ارزشمند برای همه گروه ها و جناح ها در جهت فعالیت صحیح و قانونمند و سالم درکناریکدیگر است .
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه همه گروه ها و افراد وفادار به نظام اسلامی در جبهه حق هستند ، تصریح کرد : انتخابات مسابقه ای برای پیشرفت و تعالی کشور  است و هرنتیجه ای که در این عرصه حاصل شود ، در نهایت به نفع کشور و مردم خواهد بود .
وی ادامه داد : مقیاس در انتخابات ، قانون است و هیچ راه و شیوه ای بهتر از اجرای قانون برای تحصیل عدالت و حفظ حقوق افراد وجود ندارد.
فرماندار بهارستان خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران در 29 اردیبهشت، صندوق های رای را با اراده و حضور حداکثری خود، امید را در دل همه ایرانیان زنده خواهند کرد.
سلیمان پور با تاکید بر بی طرفی کامل مجریان در انتخابات گفت : در انتخابات علاوه بر حقوق نظام و مردم ، حق نامزدهای انتخاباتی هم باید رعایت شود و پایمال کردن هر کدام از این حقوق ، باعث دلسردی و مشارکت پایین مردم خواهد شد .

نمایش ادامه آرشیو