مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلستان؛ دستاورد انقلاب اسلامی ایران حفظ و تقویت شود

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

پیری: روحیه انقلابی گری باید به عنوان اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران حفظ و تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین پیری ضمن تبریک دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: بهمن ماه یادآور تجلی انقلابی است که در آن روحیه جمعی مردم این مرز و بوم، با انقلاب عجین گشت و این روحیه انقلابی گری مردم باعث سقوط نظام دیکتاتوری شاهنشاهی شد.

وی با اشاره به اینکه به یقین، روحیه انقلابی گری اصلی ترین و اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران از آن سالهاست، تاکید کرد: دهه مبارک فجر تفکر و تعقل دوباره در هر سال به این روحیه انقلابی است. روحیه ای که رمز پیشرفت و کارآمدی، اقتصاد مقاومتی، خدمت، مقاومت، مبارزه با فساد و هزاران آرمان دیگر مردم این کشور است.

پیری در این یادداشت آورده است: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت پذیرفت و دستاوردهای شگرفی حاصل شد؛ به نحوی که پس از گذشت سی و هشت سال از به ثمر نشستن بصیرت ملت بزرگ ایران، نام ایران در حوزه های مختلف بین المللی بر تارک جهان هستی می درخشد و به الگویی بزرگ برای همه عدالت خواهان و آزادگان عالم تبدیل شده است که بر همه ملت ایران فرض است برای چنین نعمت عظیمی شکرگذار پروردگار مهربان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری گلستان در حوزه فرهنگی، تصریح کرد: شهرداری گلستان با حمایت مهندس کاویانی از یک نهاد خدماتی صرف خارج شده و برگزاری چندین همایش و کارگاه آموزشی بیانگر این مطلب است.

پیری خاطرنشان ساخت: در دهه مبارک فجر امسال شاهد برگزاری همایش نقش بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی و جشن بزرگ انقلاب از سوی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری هستیم و در این مراسمات علاوه بر اجرای برنامه های شاد و متنوع و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسته های فرهنگی با موضوع فجر پیروزی توزیع خواهد شد.

وی افزود: پیش از این نیز چندین کارگاه آموزشی با موضوع بیماری های رفتاری ایدز و هپاتیت، مشاوره های تربیتی و خانواده، مددکاری اجتماعی زنان دچار آسیب های روانی، برگزاری کلاسهای قرآن در تمام رشته ها، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی انجام شده است.

نمایش ادامه آرشیو