پایان عملیات روکش آسفالت معابر خیابان بهشتی شهرک قلعه میر

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومي شهرداری گلستان؛ مهندس بهروز کاویانی گفت: با توجه به برنامه زمان بندي صورت گرفته، عمليات لکه گیری آسفالت خیابان بهشتی کوچه های شاهد، مدنی، سعدی، اتحاد 1 و 2، طالقانی، اسلام  واقع در خیابان بهشتی (شهرک قلعه میر) در دستور کار اين شهرداری قرار گرفت و با صرف 70 تن آسفالت و در مساحت 800 متر مربع اجرايي شد.

شهردار گلستان با اشاره به اينکه عمليات روکش آسفالت کوچه های شکوفه 1 و 4 واقع در فلکه دوم گلستان نيز صورت گرفته است، اظهار کرد: اين پروژه در متراژ يک هزار و 450 متر مربع و با صرف 45 تن آسفالت به اتمام رسيده است.

ایشان با بيان اينکه اجراي عمليات روکش آسفالت دستي معابر سطح شهر با در خواست شهروندان عزیز گلستانی پيش بيني و بررسی شده، گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابانهای شهر یکی از خواسته های بحق شهروندان از شهرداری است و در همین راستا خدمات رساني بهينه و کسب رضايتمندي شهروندان از اولويتهاي شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان است.

مدیریت شهری شهر گلستان تصریح نمود: در جهت بهبود چهره عمومي شهر و ارتقاء کيفيت زندگي شهروندان بویژه، در آستانه ماه مبارک رمضان، بهسازي و مرمت آسفالت معابر فرعي و کوچه هاي سطح شهر همگام با معابر اصلي، به صورت جهادي در حال انجام است.

وی شهروندان را سرمايه و تکيه گاهي براي شهرداري گلستان برشمرد و ادامه داد: تلاش مي شود تا با جلوگيري از حفاری هاي بي جا و مديريت حفاري هاي اجتناب ناپذير، از تخريب آسفالت خيابان ها و معابر عمومي جلوگيري شود.

وی در خاتمه افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، روکش آسفالت معابر سطح شهر، پروژه استخر قلعه میر، ساماندهی و تعریض پل بر روی رودخانه شادچای و فاز دوم ساماندهی رودخانه شادچای، ایستگاه آتش نشانی 4 و 5 شهرداری گلستان، مجموعه ورزشی ولایت در انتهای 24 متری شهید چمران به عنوان بخشی از اساسی ترین پروژه های شهرداری درحال اجراست.

 

نمایش ادامه آرشیو