شهردار گلستان خبر داد ‏ساخت بازار میوه و تره‌بار و سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی در گلستان

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵

شهردار گلستان از آغاز 2 پروژه عمرانی ساخت بازار میوه و تره‌بار عطر یاس و سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، با حضور جمعی از مسؤولین شهرستان بهارستان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر گلستان کلنگ بازار میوه و تره‌بار عطر یاس شهرداری گلستان و سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی گلستان به زمین زده شد.
‏‏بهروز کاویانی شهردار گلستان در مراسم کلنگ‌زنی احداث بازار میوه و تره‌بار شهرداری گلستان با اشاره به ضرورت احداث این پروژه اظهار داشت: عملیات احداث اولین بازار روز شهرداری گلستان با مشارکت بخش خصوصی به متراژ 2000 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان امروز آغاز شد.
‏‏وی افرود: این بازار روز یکی از مدرن ترین بازارهای روز استان تهران خواهد بود که بر اساس گفته‌های بخش خصوصی قرار است 6 ماهه این پروژه تکمیل شود.
‏‏شهردار گلستان با اشاره به اینکه فقط زمین این پروژه از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: تمام مایحتاجی که در این بازار قرار است به مردم عرضه شود بر اساس نرخ مصوب دولتی خواهد بود.
‏‏کاویانی در ادامه به کلنگ‌زنی پروژه سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی گلستان اشاره داشت و گفت: این پروژه به متراژ 1600 متر مربع و اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان در دست احداث قرار گرفته است که به امید خداوند متعال سال آینده شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.
‏وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های جدی شهرداری گلستان برای افزایش سرانه‌های عمومی توجه به سرانه‌های ورزشی است که با احتساب پروژه سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی و چهار پروژه دیگر ورزشی از جمله استخر قلعه میر، سالن ورزشی ولایت، سالن ورزشی بانوان واقع در شهرک امام حسین(ع) و سالن ورزشی شهرک قلعه میر که در دست اقدام قرار گرفته شاهد پیشرفت‌های خوبی در این عرصه خواهیم بود.
‏‏شهردار گلستان تأکید کرد: این شهرداری در حال برنامه‌ریزی است تا در ایام‌الله دهه مبارک فجر 3 طرح مهم سالن ورزشی ولایت، بلوار اتصال سی متری شهدی ستاری به جاده امامزاده باقر(ع) و سالن آتش‌نشانی شماره 4 را مورد بهره‌برداری قرار دهد.
‏‏همچنین در حاشیه این مراسم بیژن سلیمانپور فرماندار شهرستان بهارستان حرکت شهرداری گلستان در اجرای پروژه‌های عمرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمام پروژه هایی که اخیراً شهرداری وارد مدار کرده، کمک به توسعه سرانه‌های عمومی شهر است.

نمایش ادامه آرشیو